Bestelling snel en volledig geleverd. Complimenten
Nog wel ervaren wat kwaliteit is.

Snelle levering.

GERT L.

Bestel reeds enkele jaren en steeds tevreden
Ook bij mankement goede service

Lees beoordeling

Zeer snelle levering en een goede service ga zo door

Ahmet

Werk niet uit China spullen

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Ahmet,
Bedankt voor uw beoordeling!
Vervelend om te lezen dat de producten niet functioneren. Wij zullen vandaag met u contact opnemen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Onze...
Beste Ahmet,
Bedankt voor uw beoordeling!
Onze excuses voor het ongemak!
Viktorija

Franco

Led spots is goed geef goed licht .en makelijk aansluiten.

Lees beoordeling

Elektronische dimmer besteld. Top produkt voor relatief weinig geld. Supersnel geleverd- alles super

D.Karmiggelt

Snelle levering.Product in orde, voldoet

Bas

Prima, recht door zee, simpel en goed

Anne

Prettige website, snelle verzending