René

Alles verliep naar wens

Lees beoordeling

Goed product, snelle levering!

Ed Mulder

Eenvoudig te bestellen door goede omschrijvingen van het artikel op de webshop. Snelle levering en goede prijs/prestatieverhoudingen.

Lees beoordeling

Goede ervaring. Snelle levering!

Snelle levering, degelijke producten

Niels

Als particulier moet je wel wat uitzoeken voor je weet wat je besteld.
Zo zag ik bij de door mij bestelde ledpanelen niet de bij te bestellen ombouwen hiervoor er niet als tip bij staan. Als particulier moet je wel wat uitzoeken voor je weet wat je besteld.
Dit had makkelijk geweest. Verder helemaal prima. Mijn buurman wil ze ook in de schuur, dus die ga ik voor hem ook bij jullei bestelen

Lees beoordeling

Snelle levering en producten voldoen aan de verwachtingen

Lees beoordeling

Snelle levering, goede spullen.

ed hirschfeld

Snelle en goede levering en prima prijs kwaliteit verhouding.

Lees beoordeling

Goede site, snelle levering.