Tivan

Vlot verstuurd, goed verpakt bezorgd.

Gm

Snel en goed!

Inwoner Amersfoort

Zeer goeie ervaringen met dit bedrijf. Duidelijke site met informatie, daarnaast een zeer snelle levering

Beste Klant,
Hartelijk dank voor de geweldige feedback!

Rit

Super snelle levering en goede producten

Seda

Super, gekregen wat ik heb besteld voor een goed prijsje!

Rob

LE TENDRE

Great an easy

Cream Projects

Goede produkten, correcte service

G

Iets langere levertermijn dan voorspeld bij de bestelling

Beste,
Hartelijk dank voor de feedback!
Onze excuses voor de vertraging, onze levertijden zijn nu weer op tijd.

Corné

Prima prijs/kwaliteit, keurig op tijd geleverd. Wel 1 minpunt: bij 2 van de 20 geleverde spits ontbrak de ring om de gU10-spot vast te zetten. Is dit na te leveren?

Beste Corné,
Hartelijk dank voor de leuke feedback!
Onze Sales & Support afdeling heeft u gecontacteerd om een oplossing aan te bieden.