Vlot geleverd. Prima verzorgd.

H. de Ruiter

Duidelijke site. snelle terugkoppeling. alleen vreemd dat sommige betaalwijzen geld kost.

Lees beoordeling

Goed! Heel fijn dat een medewerker heeft gebeld om iets te controleren! Ik ben zeer tevreden!

Leo Burhenne

Jammer dat de voorraadinformatie niet klopt. Bestel en betaal je, krijg je een dag later te horen dat de zending onderweg is, behalve de inbouwframes welk niet voorradig zijn. Zit een maand... Jammer dat de voorraadinformatie niet klopt. Bestel en betaal je, krijg je een dag later te horen dat de zending onderweg is, behalve de inbouwframes welk niet voorradig zijn. Zit een maand levertijd op. Zonder de inbouwframes heb ik echter ook niets aan de ledpanelen die geleverd worden.
16-05-2018 Update: uiteindelijk na 2 weken reeds nageleverd. Mooi. Goede kwaliteit ook.

Michael de Raad

Super. Mooie prijsjes en redelijke levertijd.

Willem P

De site is goed toegankelijk en ook erg duidelijk. Ook de gegeven informatie was prima. Daarom tot koop overgegaan.
Heb hier absoluut geen spijt van. Er werd snel geleverd tegen een zeer...
Heb hier absoluut geen spijt van. Er werd snel geleverd tegen een zeer redelijke prijs. Prijs/prestatieverhouding is dan ook erg gunstig. Ook het geleverde produkt voldoet aan mijn verwachting. Zelfs de verpakking was van die kwaliteit dat schade bij verzending tot een minimum was beperkt.

Uitstekend geregeld voor.

F. Arxhoek

Goede bereikbaarheid, maar zeer slechte ervaring met de bezorging door koerier DPD.
bezorger beweert in track & trace systeem dat hij langs is geweest en er niemand open deed. We waren absoluut thuis en hij heeft geen briefje in de bus gedaan dus volgens ons is hij in het geheel niet geweest.
Na klacht bij Ledpaneel zou DPD de volgende dag komen, weer de hele middag thuis gebleven en weer kwam er niemand waardoor ik zelf de spullen moest gaan ophalen in Hillegom.

jb

Snel en corect geleverd