Bij laatste bestelling op 28/3/18 voor 30 stralers werd gesteld dat ze niet onmiddellijk leverbaar waren , het zou 2 of 3 dagen duren.
Echter op 12/4/18 waren ze nog steeds niet geleverd! Ik...
Echter op 12/4/18 waren ze nog steeds niet geleverd! Ik heb toen gebeld , dan zijn ze de dag erna effectief geleverd.
Ik had wel het gevoel, als ik niet gebeld had, dat ik ze dat nu nog steeds niet zou hebben?

R.E. Janssen

Overzichtelijk assortiment / gunstige prijs-kwaliteit verhouding / snelle levering

Een tevreden klant

Dit bedrijf is aan te bevelen voor online aankopen.
Telefonische bijstand was perfect voor een correctie van de bestelling die in 1 maal diende geleverd te worden.
Ik ben zeer tevreden...
Dit bedrijf is aan te bevelen voor online aankopen.
Ik ben zeer tevreden en denk in de toekomst nog te bestellen.

kmbs.v.o.f.

goed product, snelle levering klant vriendelijk en goede service

Bart d

Snel en correct

Jacob

Het ledpaneel 30 x 30 rgb met dimmer voldoet uitstekend. Ook een technische vraag daarover werd snel en adequaat beantwoord. Kortom een aanrader. Groet Jacob.

Elkotech van der Pol

Snel en correct.

Lees beoordeling

Snelle levering goed product.