Peter Keijsers

Een nadeel van bestellen bij jullie bedrijf is dat er niet op rekening gekocht kan worden. voor een rede om te kijken of de producten elders besteld kunnen worden.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Hallo Peter,
Hallo Peter,
Dank voor uw feedback. Bestellen op rekening was inderdaad een vaker voorkomend vraag van onze klanten. We hebben daarom inmiddels deze optie geactiveerd op onze webshop, waardoor u vanaf nu ook op rekening kunt bestellen!

Marco C.

Zeer gastvrije ontvangst en begeleiding bij de aankoop.

Kees Blankendaal

Snelle en goede levering van gevraagde items

Afbouw bedrijf

Correcte levering en afhandeling bij eventueel klacht.
komen afspraken nauwgezet na

Lees beoordeling

Ik ben blij met hoe snel is gegaan

Lees beoordeling

Zeer snel verzending van de produkten. Super simpele installatie. erg goed

Lees beoordeling

Enige minpunt vond ik dat vooraf mij niet duidelijk was op welke termijn de levering zou arriveren. Verder prima.

Lees beoordeling

Snelle levering en artikels goede prijs kwaliteit !

De jachtbouwer

Snelle en prima levering

Lees beoordeling

Zeer snelle levering van de led lampen, alles keurig verpakt.
Miste alleen als leek een handleiding voor de aansluiting van het control system.