Bestelling is prima verlopen

Dirk

Het is reeds de 3de keer dat ik ledpanelen bestel . Ben uiterst tevreden over de kwaliteit en de snelle levering.

Lees beoordeling

Goed materiaal en snel geleverd

Lees beoordeling

Snelle verzending. Bleek niet te werken. Kapotte voeding werd meteen vervangen en was volgende dag al in huis.

Snelle en complete verzending

?lo Bar

Perfecte service

Bowling Krimpenhof

Na een misverstand, van onze kant, over het aantal geleverde producten, keurig via de mail en telefoon te woord gestaan. 'Probleem' binnen een dag opgelost en netjes mijn excuses gemaakt! Zeer... Na een misverstand, van onze kant, over het aantal geleverde producten, keurig via de mail en telefoon te woord gestaan. 'Probleem' binnen een dag opgelost en netjes mijn excuses gemaakt! Zeer tevreden over de producten!

Van Hauwermeiren Erwin

Snelle levering,goede prijs en goede info.

wv duyn

Tot 2x toe armaturen kapot aangeleverd glas gebroken slecht verpakt wel snel 1 nieuwe ontvangen

Lees beoordeling

Ik heb een goede ervaring met Ledpaneelgroothandel.
Snelle levering en correct.