R vd Beld

Juiste informatie over aantal led-lampen per m2
Correcte levering, en zeer tevreden

AUDAC

Perfecte artikelen en levering

Walter Luyks

Weinig te beoordelen. Het is doorverkoop van een China product. Daarnaast wordt er op de site gezegf "voor 17:00 besteld morgen thuis". Dit is niet waar. Bij mij 3 dagen. Na bellen afdoen dat het in... Weinig te beoordelen. Het is doorverkoop van een China product. Daarnaast wordt er op de site gezegf "voor 17:00 besteld morgen thuis". Dit is niet waar. Bij mij 3 dagen. Na bellen afdoen dat het in de kleine lettertjes staat dat men afhankelijk is van DPD. Nou Nou......

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Walter,
Bedankt voor uw beoordeling!
Beste Walter,
Bedankt voor uw beoordeling!
Vrijwel alle bestellingen worden binnen 1 werkdag afgeleverd. Dit blijft een indicatie en kunnen wij niet garanderen. Uw bestelling werd op 26/03/18 verzonden en op 28/03/2018 geleverd. Onze excuses voor de eventuele vertraging! Zoals ik al eerder heb aangegeven, streven wij ernaar om alle bestellingen binnen 1 dag te leveren. Helaas heeft het dit keer 1 dag langer geduurd.
Viktorija

Lees beoordeling

Ik bestelde 3 led-battens. De aangekregen producten kwamen niet overeen met de foto op de website.

Lees beoordeling

Prima, alles vlot en correct geleverd.

Lees beoordeling

Mooie en duidelijke site. Goede en snelle service!

Henri

Goed en snel helaas geen beschrijving van dimmer

Uitleg was niet voldoende om alles in 1 keer te bestellen

Anton

Makkelijk bestellen en volgende dag in huis , alleen het betaling op rekening bestellen is een geen succes.
Daar heeft Ledpaneel groothandel een constructie voor bedacht, dat zij betaald worden door Klarna en je als klant dan weer met opslag aan Klarna betaald, van bijna 2% op het eindbedrag.
Dat heb ik bij twee bestellingen geprobeerd, maar dat werkte beide keren niet, want kreeg foutmeldingen of geen bevestiging.
Heb toen maar gebeld en kon één grote zending wel achteraf betalen, maar tweede zending niet, omdat bedrag te klein was?
Omdat ik de armaturen de volgende dag nodig had, toen maar voorgeschoten voor m'n werkgever en via iDeal betaald.
Het zou fijn als je zonder tussenkomst van Klarna op rekening kon betalen, zoals dat op velen sites wel kan....zonder opslag

Fred Hugen

Spullen in huis zonder problemen, zelfs voor de geplande leverdatum.
Chat / telefoon support excellent!!!!