Gerdie

Snel verzonden!

Lees beoordeling

Lichtelijk teleurstellend. Er wordt op de website de indruk gewekt dat het netsnoer van 1,5 meter aan de lamp vastzit als je dat meebesteld. En dat is niet het geval. Nu ben ik alsnog verplicht een... Lichtelijk teleurstellend. Er wordt op de website de indruk gewekt dat het netsnoer van 1,5 meter aan de lamp vastzit als je dat meebesteld. En dat is niet het geval. Nu ben ik alsnog verplicht een lasdoos er tussen te zetten.

Ik zou het wel aanbevelen, maar dan moeten ze duidelijker zijn met de beschrijving. De prijs is ok.

John

Goed geholpen bij de bestelling, en op de hoogte gehouden wanneer de bestelling geleverd zou worden.
alles netjes verpakt en afgeleverd .

Dings

Snelle levering en goede producten

Goedkoop en snel

Duidelijk, snel, correct

Lees beoordeling

Zeer correcte en snelle levertermijn, goede verpakking en verwachte kwaliteit. dus voor mij zeer goed en professioneel.

Lees beoordeling

Duidelijke website, een groot scala aan prima producten, en na bestelling een duidelijke communicatie over de verdere gang van zaken. Duidelijke factuur. Prompte levering en een goede... Duidelijke website, een groot scala aan prima producten, en na bestelling een duidelijke communicatie over de verdere gang van zaken. Duidelijke factuur. Prompte levering en een goede verpakking.
Helemaal prima dus. EEN AANRADER.

Keurig

Lees beoordeling

Super snelle levering en goede producten.

Super snelle levering en goede producten.

Alleen jammer dat toen we een tweede bestelling plaatsten het niet meer mogelijk was om beide bestellingen samen te voegen waardoor er 2 maal verzendkosten in rekening gebracht zijn.