Sjaak

Levering en correct op tijd, maar... ZEER ontevreden over incomplete bestelling. De LED TL geleverd zonder de LED starter !! NIET gemeld dat die er niet bij zit. Overall waar je de LED TL kan... Levering en correct op tijd, maar... ZEER ontevreden over incomplete bestelling. De LED TL geleverd zonder de LED starter !! NIET gemeld dat die er niet bij zit. Overall waar je de LED TL kan kopen, zit die er altijd bij. Maar niet bij jullie. Wordt er ook niet op attent gemaakt. Los zijn de (Starters nog niet te koop in winkels.) Dus, heb ik de oude TL starters, open moeten maken, alles eruit geknipt en pootjes door verbonden, gesoldeerd. Geen luxe oplossing. Advies, website duidelijk aanpassen en klanten er attent op maken om het appart bij te bestellen, anders werkt het niet..

Lees beoordeling

Jammer dat de helft maar op voorraad was. Als ik dit direct had geweten had ik ergens anders besteld. Nu wacht ik nog en kan niet verder met mijn verbouwing van het salon

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Pieter,
Bedankt voor uw beoordeling.
Beste Pieter,
Bedankt voor uw beoordeling.
Aan de hand van uw bestelling kan ik zien dat het om IP20 RVS armaturen gaat. Wij streven ernaar om onze producten op de website altijd up-to-date te houden. Als het goed is, staat er op de productpagina bij voorraad: 0. Wij hebben u op 9-03-2018 hierover per e-mail geïnformeerd. De armaturen worden met spoed, zodra ze weer op voorraad zijn, nageleverd.
Onze excuses voor het ongemak!
Viktorija

Lees beoordeling

Heldere website, snelle afhandeling en goede ontvangst met daarbij goede spullen

Martin Duiker

Snelle levering en prima service. Een van de buizen was defect bij levering binnen een dag een nieuwe in huis.

Finn Bornich

Very easy to order the goods, and very quick delivery ;-)

Bianca

Nadat het eerste ledpaneel een vlek in de hoek had met kleurenverlichting werd dit na een telefoontje en een mailtje keurig opgelost en werd er snel een nieuw exemplaar opgestuurd. Goede service!

Lees beoordeling

Levering binnen korte tijd binnen

Lees beoordeling

Goede prijs. Heel klantvriendelijk. Snelle levering.

hagen

Mooie snelle en goede levering