Han Hermsen

Kleine partikuliere bestellingen goed en snel afgehandeld.
1 bestelling betrof 4 LED-TL armaturen. Die kun je met clips bevestigen.
Door onhandigheid van mij brak 1 clip. Er werden...
Kleine partikuliere bestellingen goed en snel afgehandeld.
1 bestelling betrof 4 LED-TL armaturen. Die kun je met clips bevestigen.
Door onhandigheid van mij brak 1 clip. Er werden echter 5 setjes clips geleverd.
Kan toeval zijn of voorzienigheid.
Maakt niet uit: ik was meteen gered.

Henk Smits

Lekker snel

John van den Bosch

Super service! Ik had per abuis de verkeerde raamwerken voor mijn ledpanelen aan gevinkt. Een medewerker belde mij hierover op om te vragen of dit wel klopte, en ook meteen de bestelling aangepast.... Super service! Ik had per abuis de verkeerde raamwerken voor mijn ledpanelen aan gevinkt. Een medewerker belde mij hierover op om te vragen of dit wel klopte, en ook meteen de bestelling aangepast. De volgende dag alles, keurig netjes verpakt in huis. BEDANKT.

Gerard veraa

Goed tevreden over alles.

Yaser akram

Duidelijke website snelle levering

Giel K.

Verkeerde informatie gekregen tijdens bestellen. Zou dimbare led panelen krijgen en deze zouden werken met de Milight LS3 dimmers. Dit blijkt niet zo te zijn en moet ik dus ook andere voeding... Verkeerde informatie gekregen tijdens bestellen. Zou dimbare led panelen krijgen en deze zouden werken met de Milight LS3 dimmers. Dit blijkt niet zo te zijn en moet ik dus ook andere voeding hebben. Terwijl ik dit gevraagd heb toen ik besteld had of dit zou werken, dit zou kunnen. Nu ik ze dus aansluit blijkt dit niet te werken en heb ik een andere voeding nodig, neem ik contact op kunnen ze niks doen.....

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Giel,
Bedankt voor uw beoordeling.
Beste Giel,
Bedankt voor uw beoordeling.
De 4-zone controller verkopen wij niet los, maar altijd in combinatie met een Meanwell voeding. Er is waarschijnlijk een misverstand ontstaan over de soort voeding waarop u de 4-zone controller wilde aansluiten. Zoals eerder vermeld, verkopen wij de Meanwell voedingen helaas niet los, maar als oplossing hebben wij u wel de mogelijkheid aangeboden om die los bij ons aan te schaffen.
Onze excuses voor de misverstand en voor het ongemak!
Viktorija

Prima firma, snelle levering,

Marc Vermeylen

Overzichtelijke website met veel selectiemogelijkheden - goeie service en snelle levering.

Lees beoordeling

Bestelling en levering prima, alleen jammer dat de prijzen de volgende dag 30% hoger waren...