Snelle nette levering

Lees beoordeling

Zeer tevreden van de snelle levering en van de ledlampen

Lees beoordeling

Eerste keer dat ik iets bestelde en alles gebeurde zoals verwacht. Er was 1 defect maar dit werd onmiddellijk opgelost! Super!

W. Schraven

Niet goed, als je panelen besteld 120x30 en je krijgt 60x60 binnen, voorts bel je op vrijdagmorgen om dan vervolgens te horen dat je de andere dag terug moet bellen. Voorts heb ik op deze actie en... Niet goed, als je panelen besteld 120x30 en je krijgt 60x60 binnen, voorts bel je op vrijdagmorgen om dan vervolgens te horen dat je de andere dag terug moet bellen. Voorts heb ik op deze actie en mail naar jullie verzonden en daar heb ik tot op heden ook nog niets van gehoord.mijn ervaring is dus ronduit heel slecht.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Ik kan in het systeem zien dat u gisterenmiddag een retour heeft aangemeld. U heeft inderdaad aangegeven de panelen in verkeerde afmeting te hebben ontvangen. Waarvoor onze excuses! Wij hebben gisteren direct op uw retoursaanmelding gereageerd en een retourformulier bijgevoegd. Ik zal de retoursaanmelding nogmaals bevestigen en per e-mail een retourlabellink versturen, zodat u het pakket kosteloos kunt retourneren.
Op vrijdagochtend van 9:00 tot 10:00 uur hebben wij een vergadering. De rest van de middag zijn wij goed bereikbaar. Erg vreemd dat er gezegd werd dat u een ander dag moet bellen. Dat is zeker niet de bedoeling. Wij zullen dit intern bespreken en waar nodig aanpassen.
Nogmaals onze excuses voor de fout geleverde panelen en voor het ongemak!
Viktorija

Lees beoordeling

Duidelijke website, tracking goed te volgen.

Beste,

het was prima geregeld en niet onbelangrijk voor ons een zeer snelle levering!
Waarvoor dank.

Lees beoordeling

Betaling verliep niet zo vlot , maar alles is in orde gekomen

Lees beoordeling

De bestelling werd snel en goed verpakt geleverd, wij zijn zeer tevreden die jullie aanbieden.

Blij dat wij een leverancier hebben gevonden waar we op kunnen bouwen.

Blij dat wij een leverancier hebben gevonden waar we op kunnen bouwen.

MVG,

Joost

Albert Christiaan

Zeer snelle levering, tot nu toe geen problemen gehad?

mvg
christiaan