Ferre

Bij het zoeken naar de juiste spotarmaturen ben ik op de site van Ledpaneelgroothandel terecht gekomen en daar heb ik dadelijk mijn keuze gevonden aan een zeer schappelijke prijs. Bestellen en... Bij het zoeken naar de juiste spotarmaturen ben ik op de site van Ledpaneelgroothandel terecht gekomen en daar heb ik dadelijk mijn keuze gevonden aan een zeer schappelijke prijs. Bestellen en opsturen was geen probleem.

Rudi

Meer dan perfect.

Goede service

Albert Cuyp Clinic

Duidelijke website, snelle verzending, producten bevallen prima.

Lees beoordeling

Snelle afhandeling en levering.

Tim Maeseele

Geleverde leveringstermijn van backorder niet nagekomen

Erik

Een led bouwlamp besteld, als optie 1,5m kabel erbij genomen..... bleek dat ik deze zelf met WAGO lasklemmen moest verbinden aan een stukje kabel dat al aan de lamp vast zit.

Gezien...

Gezien deze lamp voor de monteurs van een installatiebedrijf bedoeld is voldoet dit niet aan de normen.
Ik heb de lamp open moeten maken en deze van binnen moeten verbinden.
Zo is een relatief goedkope lamp nog vrij prijzig geworden in combinatie met mijn uurloon.

Verder een goed en felle lamp

Sehr sicher verpackt.
Saubere Qualität des Panels.
Sehr sicher verpackt.
Saubere Qualität des Panels.
Eventuell sollte die Möglichkeit bestehen zwischen den Controllern wechseln zu können. Oder ohne Controller, dann mit Preisnachlass. Deshalb ein Stern Abzug.
Mitgeliefert wird ein Controller von Milight, der nicht kompatibel ist mit Hue.
Aber trotzdem sehr gut das dieser schon an das Panel angeklemmt ist!
Dies erspart Zeit und es wird nicht versehentlich falsch angeklemmt.

La. K Maastricht

RGBWW Led panelen besteld, voldoen compleet aan de omschrijving.
RGBWW Led panelen besteld, voldoen compleet aan de omschrijving.
Doos netjes ingepakt in een andere doos om schade te voorkomen, in dit geval heel goed, het postbedrijf had een flinke deuk in de buitendoos zitten. Door de juiste verpakking geen schade aan de gevoelige panelen.

Persoonlijk zou ik adviseren om een milight wifibox bij de panelen te bestellen, en daarbij een software link bij het product plaatsen. Aangezien de meeste software niet zonder een router(wifi verspreider, modem) icm wifibox (goedkoop zeer handige regelaar en tevens mooi lampje functioneert.

Alles bij alles, mooi materiaal, degelijke kwaliteit, juiste verpakking en een directe levering.