Eva

Gewoon goed

Stefan

Het ledpaneel werkt zoals aangeven. Gemakkelijk te installeren en aan te sluiten. Het pairen van de afstandsbediening met het armatuur ging zeer vlot.
Toch een minpuntje. Ik heb geen bericht...
Toch een minpuntje. Ik heb geen bericht gekregen dat het bestelde armatuur al opgestuurd was. De levertermijn was ook iets langer dan beloofd. Maar dit zijn kleinigheden.

Roland van Joolen

Zeer vriendelijk bij de sales maar als je een defect product geleverd krijgt absoluut niet thuis voor een

Beste Roland,
Hartelijk dank voor de feedback!
Wat vervelend om te lezen, onze Sales & Support afdeling heeft u gecontacteerd om een oplossing aan te bieden.

Staal Studio Stoykov

Behoorlijk slechte service - Een week nadat ik bestelde, betaalde en niets ontving, stuurde ik een aanvraag - waar is mijn bestelling?
Ik kreeg een antwoord dat een product niet op voorraad was...
Ik kreeg een antwoord dat een product niet op voorraad was en dat ik minimaal 1 maand moest wachten.
Natuurlijk, toen ik het ontbrekende ledpaneel bestelde, was het volgens hun website op voorraad en stond er dit: "voor 23:59 besteld, morgen al in huis".
8 dagen later, geen ledpaneel, geen geld

Beste Dimitar,
Wat vervelend om te lezen, dat het bestelde paneel niet op voorraad was,
waarvoor onze excuses!
De terugbetaling is al voldaan, wij...
Beste Dimitar,
Wat vervelend om te lezen, dat het bestelde paneel niet op voorraad was,
waarvoor onze excuses!
De terugbetaling is al voldaan, wij vragen u vriendelijk om uw bankconto te controleren.

laurence Faraut

J'ai commandé un spot expédition et suivi de livraison correct

Cher client
Merci beaucoup pour votre aimable feedback !

Willy Rasschaert

Snel geleverd en dik o.k.

Beste Willy,
Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback!

?

Hebben jullie iets extra's gedaan dan order verzameld en verzonden? Zo nee? Stop dan met vragen om complimentjes.

Electro Sinnaeve J-M

Was dik in orde

Beste Electro Sinnaeve J-M,
Hartelijk dank voor uw leuke feedback!

Hellen

Prima ervaring

Benjamin

Goed product voor goede prijs op korte tijd geleverd