Toon

De 6 ledpanelen geven prachtig licht. Gemakkelijk te installeren. Binnen één dag geleverd. Prima.

John

Mooi paneel, kleuren zijn goed.

Willem Baris

Na bestelling volgende dag in huis,TOP

Lees beoordeling

Goede ervaring, snelle, adequate en zuivere ( onbeschadigd, niet vervormd, nat of anderszins aangetaste beschermende verpakking, product heel )

Marc

Zeer correcte afhandeling, snelle levering, mooi materiaal voor een voordelige prijs!

H.Reurink

Zending op tijd geleverd echter zeer slecht verpakt waardoor de buiten doos open was ende product doos beschadigd

De Bruyne R

De bestelde ledpaneel was snel geleverd , maar de bij gevraagde kader om deze op te hangen is na 6 dagen nog steeds niet toe gekomen . De betaling moest echter wel direct gebeuren8

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Hartelijk dank voor de beoordeling.
Beste,
Hartelijk dank voor de beoordeling.
Fijn dat de panelen snel geleverd waren. Helaas zijn de opbouwframes in kleur wit op dit moment niet op voorraad. Wij hebben u per e-mail op 30-01-18 hierover geïnformeerd.
Zodra de frames weer op voorraad zijn, zullen wij die zo zo snel mogelijk naleveren.
Onze excuses voor het ongemak!
Viktorija

GewoonHeinis

Wij hebben voor ons project een aantal led panelen inclusief opbouwunit's via ledpaneelgroothandel.nl besteld.
Een zeer snelle levering, keurig verpakt en kwalitatief goed.

Zeer...
Een zeer snelle levering, keurig verpakt en kwalitatief goed.

Zeer tevreden, ook over de manier van communicatie via mail.

Hovaere

Zeer goede kwaliteit, goede service

Geen bijzonderheden, correcte levering