Mallepiet

Snelle correcte geleverd en duidelijke website

Mee

Werken super en heel handig in te bouwen.

Lees beoordeling

Via de website is duidelijk wat er aan mogelijkheden zijn. Snelle actie en reactie op bestelling. Uitleg installatie en gebruik van de onderdeln prima.

Duidelijke website, correct geleverd

Lees beoordeling

Prima prijzen en goede service.

Parijs Johan

Heel snel geleverd en prijs kwaliteit heel goed, als ik nog zaken nodig heb koop ik ze zeker via jullie.

Bert

Prima levering, jammer dat telefonische verkoop niet mogelijk is.
Prima levering, jammer dat telefonische verkoop niet mogelijk is.
Ik heb wel eens een spoedbestelling, en onderweg heb ik niet altijd de gelegenheid om via internet een bestelling te plaatsen. ik heb al meerdere keren bij jullie een bestelling geplaatst, netjes betaald, en zou dan wel wat meer service verwachten!

Lees beoordeling

Ervaring is prima. Goederen besteld en snel geleverd gekregen.

Snel en efficiënt

Lees beoordeling

Lampen van uitstekende kwaliteit, er dient wel er op gelet te worden dat het fakturatie adres niet het leveringsadres is, ik had dit niet aangeduid daar er reeds een login bij jullie bestaat waar... Lampen van uitstekende kwaliteit, er dient wel er op gelet te worden dat het fakturatie adres niet het leveringsadres is, ik had dit niet aangeduid daar er reeds een login bij jullie bestaat waar het leveringsadres in vermeld is.
Uiteindelijk is alles terecht gekomen.