Goede snelle levering. Geen klachten.

Zeer tevreden,

Jelmer Ludwig

Keurige website, goederen snel kunnen vinden en bestelling. Verbetering zou kunnen zijn om in de winkelwagen aan te kunnen geven doorwandelen, zodat het makkelijker wordt goederen aan je bestelling... Keurige website, goederen snel kunnen vinden en bestelling. Verbetering zou kunnen zijn om in de winkelwagen aan te kunnen geven doorwandelen, zodat het makkelijker wordt goederen aan je bestelling toe te voegen. Snelle verzending en de spullen goed binnengekregen.

Suzan

Fijn contact per mail gehad. Super snelle levering ook.
Fijn contact per mail gehad. Super snelle levering ook.
Wel lastig dat je bij de rgbww-panelen alleen kan kiezen tussen systeemplafond, opbouw of ophangen, terwijl je ook moet kunnen inbouwen in gipsplafondplaten. Hiervoor zijn aparte klemmetjes nodig, dat stond er niet echt duidelijk bij vermeld. Maar verder echt een super ervaring. De lampen moeten nog ingebouwd worden, dus of ze het doen weten we nog niet. We gaan er van vanuit!

Aannemingsbedrijf Schreuder VOF

Hallo inderdaad ik heb 6 LED Bouwlampen gekocht tot mijn verbazing steek eruit de lamp een stukje snoer van 25 cm wat je moet aanlengen met en ander snoer hebben jullie nooit gehoord van ARBO... Hallo inderdaad ik heb 6 LED Bouwlampen gekocht tot mijn verbazing steek eruit de lamp een stukje snoer van 25 cm wat je moet aanlengen met en ander snoer hebben jullie nooit gehoord van ARBO diensten die op het werk komen controleren dat alle elektrische apparatuur volgens de norm is anders bekeuring het snoer van de led lamp moet uit 1 stuk zijn met aangegoten stekker daar moeten rekening meehouden

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij zullen dit intern bespreken en waar nodig corrigeren.
Viktorija

Lees beoordeling

Eerste deel snel geleverd, daarna even wachten tot items terug op voorraad waren

Kevin

Lage prijzen mooie spullen veel aanbod

Goed !!

Vogels

Artikelen besteld en volgende dag smorgens werden ze al afgeleverd.

wim Willems

Alles is perfect verlopen