Product zoals verwacht. Snelle levering.

Anton Roeterdink

Overzichtelijke website met mooie producten.

Super

Lees beoordeling

De levering verliep erg snel en een overzichtelijke webshop

Snelle levering top ledlampen

Lees beoordeling

Duidelijke en zeer snelle afhandeling.

Torrekens Joris

Duidelijke omschrijving van de produkten. jammer dat de pannelen niet met standaard leddimmers kunnen bediend worden

T.O.M.

Artikelen keurig op tijd geleverd

Autobedrijf Akif

Helaas heb ik niet de juiste bestelde lamp gekregen maar ja...

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Wat vervelend dat u niet de juiste lamp heeft gekregen.
Wij zullen met u vandaag contact opnemen om dit probleem zo spoedig mogelijk te kunnen oplossen.
Onze excuses voor...
Beste klant,
Wat vervelend dat u niet de juiste lamp heeft gekregen.
Onze excuses voor het ongemak!
Viktorija

Kees

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben zeer tevreden over de geleverde led inbouwspots. Ze geven prachtig licht en passen perfect. Ik zou uw ledpaneelgroothandel zeker bij andere kennissen of bekenden aanbevelen.
gr Kees