Johan

Correcte en snelle afhandeling. Product voldoet perfect aan de omschrijving

Marcel van den Hil

Snelle levering!

Klusser

Mijn ervaring met Ledpaneelgroothandel is goed. Heldere website, duidelijke bevestiging van bestelling en over voortgang van levering. De artikelen werden goed verpakt geleverd. Mijn ervaring met Ledpaneelgroothandel is goed. Heldere website, duidelijke bevestiging van bestelling en over voortgang van levering. De artikelen werden goed verpakt geleverd.
Kanttekeningen:
- de 30x60 panelen zijn niet leverbaar in 2600K kleurwarmte.
- de opbouwframes die ik erbij had besteld daarbij ontbraken de schroeven om deze in elkaar te zetten

Weidijk

Erg goed aan de telefoon geholpen.

Lees beoordeling

Snelle levering ,nu installeren en afwachten alles goed werkt

Lena Couckuyt

Zeer tevreden met het geleverde materiaal en de snelheid van uitvoering,perfect.

Lees beoordeling

Het monteren van de panelen ging prima, incl de omkaderingsprofielen.

Lees beoordeling

Ik heb hier een goede eerste ervaring mee gehad, en sta op het punt weer te gaan bestellen hier

Koen V

Zeer positief, kwaliteitsvolle producten en prima service.

Ik heb jullie aanbevolen gekregen van vrienden en ondertussen ook al aanbevolen aan anderen.

H.Scholtes

Uitstekende ervaring. Goede kwaliteit en snelle levering. Bovendien, nadat bleek dat artikel niet past, terug gestuurd en binnen 1 dag een mail dat het ontvangen was en dat het bedrag (in mail... Uitstekende ervaring. Goede kwaliteit en snelle levering. Bovendien, nadat bleek dat artikel niet past, terug gestuurd en binnen 1 dag een mail dat het ontvangen was en dat het bedrag (in mail gespecificeerd) terug gestort zou worden.