Prima geleverd. Wel vind ik het snoer wat aan de lamp zit te kort, dit geeft wat problemen bij buiteninstallatie .

Ronald van Ravenstein

Ik heb onlangs 2 nieuwe LED panelen warm wit besteld. De zending was de volgende dag binnen en keurig verpakt.
Erg tevreden over de kwaliteit. De panelen geven een mooi, gelijk verdeeld, licht af.
Een echte aanrader !

Hans

Gewoon prima, goed product, correct geleverd
Dankjewel weer
Tot de volgende keer....

R. Drost

Positief. Website/Webshop eenvoudig te benaderen en artikelen te bestellen. Service geweldig, had 2 ledstarters vergeten te bestellen. Email gestuurd en zeer snel een reactie dat ze bij de... Positief. Website/Webshop eenvoudig te benaderen en artikelen te bestellen. Service geweldig, had 2 ledstarters vergeten te bestellen. Email gestuurd en zeer snel een reactie dat ze bij de bestelling werden toegevoegd zonder dat hiervoor kosten in rekening werden gebracht.

Lees beoordeling

Wij. Zijn tevreden over uw firma .
Bestelling en de klacht zijn zeer correct uitgevoerd .
met dank daar voor.
Vrg j.h

Lees beoordeling

Fijne service en direct leverbaar.

Paul

Goed product, vlotte klantgerichte communicatie, snelle levertijd.

Lees beoordeling

Zeer goed, bij onze proeforders van 2 panelen was per 1 trafo te weinig geleverd om ze naast elkaar te beoordelen, ik belde om 16:00 's middags en volgende dag was de trafo alweer geleverd, top... Zeer goed, bij onze proeforders van 2 panelen was per 1 trafo te weinig geleverd om ze naast elkaar te beoordelen, ik belde om 16:00 's middags en volgende dag was de trafo alweer geleverd, top service!

Erwin

Zeer goede en snelle service ! Zeer professioneel, en prachtig materiaal !!!