Bert Heemels

Sneel levering en goede producten. Kan het alleen maar verder aanbevelen!!!

G Gerits

100%

Van den Broek Leo

Al enkele aankopen gedaan met ledpaneelgroothandel. Over het algemeen zeer tevreden. Indien er iets fout loopt is er steeds een goede communicatie en wordt alles netjes opgelost.

Kings

Merchtem BE

Snelle levering, degelijk verpakt, eenvoudig te monteren

Lees beoordeling

Snelle levering. Uitgebreide keuze in LED-panelen.

Autohuis Andel

We werden netje en zeer vlot geholpen op onze vragen kwam een duidelijk antwoord
we zijn erg bij met de door ons aan gekochte verlichting

JO

Prima geregeld

Michel Engelen

Bestelde produkten voldoen aan de verwachtingen, geen opmerkingen. Verzending vlot verlopen.