Teun Ruijsch

Alles vlot geleverd en geregeld min punt is dat er bij de panelen ook nog drivers zitten
vind ik zonde oude driver zijn nog goed denk ook aan het milieu

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Hallo Teun,
Hallo Teun,
Dank voor uw beoordeling en goed dat u tevreden bent over het bestelproces.
Er zitten inderdaad standaard drivers bij het paneel en als er dimbaar wordt besteld, dan komt er een dimbare driver bij. In ieder geval heeft u een goed punt. ik zal dit intern bespreken. Veel plezier met uw aankoop.
Anton

Marcel.

Keurig armatuur.
Maar geen starter nodig betekent ook geen zekering, want die zit daar in, dus zou die in het armatuur horen te zitten.
Ook is het kabeltje wat erbij zit zo kort, dar er...
Keurig armatuur.
Ook is het kabeltje wat erbij zit zo kort, dar er geen stekker aankan, die dan in een opbouw WCD zou passen.
In een lasdoos is ook een probleem, want er zit soepel draad aan.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Hallo Marcel,
Dank voor uw beoordeling en goed dat u tevreden bent over het bestelproces.
Wellicht een beetje te laat voor u, maar we verwachten nieuwe model armaturen over enkele weken....
Hallo Marcel,
Anton

Yasin soyguden

Prima.

Bas

Een aantal highbay 6000L 200W lampen gekocht, zeer stabiel en helder licht, mooie spreiding (moeten wel vrij hoog hangen anders kijk je er teveel in en verblinden ze). Snelle levering en reactie op... Een aantal highbay 6000L 200W lampen gekocht, zeer stabiel en helder licht, mooie spreiding (moeten wel vrij hoog hangen anders kijk je er teveel in en verblinden ze). Snelle levering en reactie op mijn vragen hieromtrent.

Marc

Snelle en perfecte levering bestelt op 23 december geleverd op 27 december door DPD op het uur dat zij gemaild hebben uitstekende sevice zowel van Ledpaneel groothandel als van DPD

Lees beoordeling

Uitstekende kwaliteit en snelle levering, heel betrouwbare leverancier

A.Willemsen

Ledpaneelgroothandel heeft een overzichtelijke en uitgebreide site met een goot aanbod aan artikelen.
Of de site speciaal voor de handel is vraag ik me af, ik kan als particulier probleemloos artikelen bestellen die snel geleverd worden.

O Beemsterboer

Prima!...Geen enkel probleem

Davy

Vlotte afhandeling. Snelle levering. Goede sevice

Lees beoordeling

Mooi product voor een scherpe prijs. 2 panelen ontvangen met een klein defectje was geen probleem: er zijn gelijk 2 nieuwe panelen opgestuurd.