Wilberts Andy

Ik ben heel ontevreden over dit bedrijf op de website staat dat je een klopboor nodig hebt van 70 en op de verpakking staat 75 ik was de boor al gaan kopen in afwachting van levering en kan hier dus... Ik ben heel ontevreden over dit bedrijf op de website staat dat je een klopboor nodig hebt van 70 en op de verpakking staat 75 ik was de boor al gaan kopen in afwachting van levering en kan hier dus niets mee doen de klopboor kostte 30€ wanneer ik hun hierover aanspreek reageren ze zelf niet, dit is voor mij een teken van geen respect voor de klant. Ik zal het bedrijf aan iedereen afraden en vind dit schandalig.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Hallo Andy,
Hallo Andy,
Dank voor uw beoordleing. Vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over uw aankoop. We reageren doorgaans binnen 24 uur en we hebben op dit moment geen achterstand van emails. Kunt u uw email opnieuw mailen?
Mvg
Anton

Buf

hwd

Het bestelde snel en goed ontvangen

Lees beoordeling

Zeer snelle aanpassing bestelling na verkeerde lichtkleur

Lees beoordeling

Ben uiterst tevreden met de snelle levering en de goede uitleg over het installeren van de led tl lampen.

Prima. Goed geregeld.

RG

Goed assortiment tegen scherpe prijzen

Correct

Lees beoordeling

Online bestelling snel geleverd.

Lees beoordeling

Snelle correcte levering. Goed verpakt. Duidelijke handleidingen op internet.