D.J. Franken

Wij hebben de kaars ledlampjes van u in een kroonluchter, 30 stuks.
Wij hebben de kaars ledlampjes van u in een kroonluchter, 30 stuks.
Ze maken een enorm piep geluid als ze branden met de dimmer, alleen voluit piepen ze niet, we worden er stapelgek van van de hoge piep toon.

Hoor graag wat er mee te doen.

Groeten Dirk Jan Franken 06 53 53 88 38

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Hallo Franken,
Hallo Franken,
Dank voor uw beoordeling. Het piepen van de lampen wordt veroorzaakt door een dimmer, dat niet geschikt is voor deze led lampen. Neem contact met ons op voor de juiste led dimmer.
Mvg
Anton

jo ijpelaar

Peter Dieleman

Gebruiksvriendelijke site met duidelijke instructies om led lampen (TL) te installeren. Correcte afhandeling bestelling.

Roelands

Hallo,

We hebben ombouwframes gekocht voor led panelen op te hangen. Hebben ze vandaag binnen gekregen en we zijn er erg over te spreken. Werkt heel fijn en mooi simpel systeem! Hallo,

Erg te spreken over de service en het systeem!

Aart

De geleverde materialen heb ik even vlug bekeken en zag er in het eerste gezicht goed en degelijk uit, bij de klant heb ik deze verlichting nog niet gemonteerd en kan hier dan ook nog geen review... De geleverde materialen heb ik even vlug bekeken en zag er in het eerste gezicht goed en degelijk uit, bij de klant heb ik deze verlichting nog niet gemonteerd en kan hier dan ook nog geen review over geven, wil dit alsnog doen als materiaal gemonteerd en circa 2 maanden in gebruik is, wat betreft de levering was zonder meer rommelig, op 22-12 in de middag geprobeerd af te leveren echter ik was bij een klant, niet geprobeerd bij de buren af te geven, briefje in de bus dat materiaal afgehaald kon worden bij pickup punt op het winkelcentrum, hier rond 16.00 uur naar toe, echter geen pakket, volgende dag 23-12 hier weer naar toe rond 9.00 uur, geen pakket!, heb een tel. nummer meegekregen van pickup punt, in de middag gebeld, pakket was nu wel aanwezig, deze nu opgehaald rond 13.45 uur, alles bij elkaar had ik deze materialen willen monteren bij de klant op zaterdag 23-12, niet dus en wordt nu 27-12 een dag welke ik voor mijzelf had willen houden.
groetjes, Aart

Lees beoordeling

Snelle levering, produkten ok.

Lees beoordeling

De ervaring is prima. Snelle levering. tip ...heel fijn als er een mogelijkheid is om de panelen ook met Wieland GST 18/3 te bestellen is

Lees beoordeling

Website werkt goed en correct. Snelle levering.

Jan Veldhuizen

Goede duidelijke webpage, snelle levering, wel een beetje een instinkertje dat de prijs ex. BTW was en de transportkosten relatief hoog. Zo werd de dimmer van nog geen 40 euro toch meer dan 60 euro... Goede duidelijke webpage, snelle levering, wel een beetje een instinkertje dat de prijs ex. BTW was en de transportkosten relatief hoog. Zo werd de dimmer van nog geen 40 euro toch meer dan 60 euro voor ik hem thuis had...
De dimmer functioneert goed.

Jack peters

Goede en snelle levering van een goed product