niels keus beeldhouwer

Als kunstenaar is uw ledpaneel een een goude gift voor het fotograferen van mijn werk.

Beste Niels,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback, wat leuk om te lezen dank u wel!

Dick

Snelle en goede levering.

Melotte Invest

Snelle en goede levering

Hen&Co Fashion

Snel en goed geleverd

Beste Hen&Co Fashion,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

Velo Sea

Jacobs Groep Bladel

Correct

Freek

Slecht

Beste Freek,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor deze ervaring, waarvoor onze excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft contact met u opgenomen en een oplossing...
Beste Freek,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor deze ervaring, waarvoor onze excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft contact met u opgenomen en een oplossing aangeboden.

Dhj Products

Ik heb bewust een bestelling bij ledpaneelgroothandel gedaan omdat op de site stond dat het de volgende dag geleverd zou worden.. we zijn inmiddels een week verder en ik heb nog steeds niets... Ik heb bewust een bestelling bij ledpaneelgroothandel gedaan omdat op de site stond dat het de volgende dag geleverd zou worden.. we zijn inmiddels een week verder en ik heb nog steeds niets ontvangen! ik heb telefonisch contact opgenomen en toen kreeg ik een of ander vaag verhaal te horen dat het transportbedrijf een pallet kwijt zou zijn en dat mijn zending daar tussen zou zitten.
ik heb 1 ledpaneel besteld om te kijken of deze bij ons plafond past en daarna zou ik de rest bestellen (130 stuk)
gelukkig heb ik niet alles in een keer besteld...
ledpaneelgroothandel.... EENS MAAR NOOIT WEER!!

Beste Jakub,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend voor u, waarvoor onze excuses!
Beste Jakub,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend voor u, waarvoor onze excuses!
Helaas was er een inderdaad een probleem met een hele palet, maar dat is nu opgelost en uw order is inmiddels afgeleverd.

Herman

Zeer snelle levering en mooie led lampjes

benni

Duidelijke info en goed afgeleverd