Rob7

Snel, prima service ook tijdens de drukke feestdagen.

Lees beoordeling

Twee led downlighters als proef besteld. Prima bevallen. Snel ontvangen. Prima kwaliteit.

Gilleman

Correcte afhandeling

Ateg

Bestelling was op tijd gelevert en daarnaast ben ik tevreden ook mijn klanten

Lees beoordeling

Goede feedback over de bestelling. Product goed verpakt.

A. Van Doorn

Product nog niet gebruikt maar de levering was super snel.

Hr.Schoenmakers

Prima bedrijf niet te duur goede service

Rene

Zeer snelle service, goede producten tegen aantrekkelijke prijzen

Super kwaliteit led verlichting

H.G. Slootweg

Een slechte ervaring.
- Duurde erg lang (ruim 3 weken)voordat de lampen geleverd werden.
Een slechte ervaring.
- Duurde erg lang (ruim 3 weken)voordat de lampen geleverd werden.
- Toen we de filamentlampen kregen waren ze flame, terwijl dat nergens vermeld stond en wij dit niet mooi vinden.
- Bij het uitproberen deed een aantal het niet, bij retournering zegt het bedrijf dat ze wel functioneren, en krijgen wij de verzendkosten dus niet terug.(krijg je nl. alleen bij defecte produkten).
- Het aantal opgestuurde lampjes klopt niet met het aantal bestelde lampjes.
Het is eindeloos welles/ nietes spelletje en wij kopen dus nooit meer iets bij dit bedrijf. Komt op ons zeer onbetrouwbaar over!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Beste Klant,
Vervelend dat u een slechte ervaring heeft. Wij bieden onze excuses aan dat uw levering zo lang geduurd heeft. Verder hebben ik en mijn collega uw retour in goede orde ontvangen. Dit waren geen flame lampen maar kaars lampen. Wij hebben hiervan 16 in de doos aangetroffen waarvan wij alle getest hebben. Alle lampen functioneerden. Waarom deze lampen bij u thuis niet werken is voor ons ook een raadsel. Wij vinden het jammer dat u ons onbetrouwbaar noemt, wij hebben juist heel precies en betrouwbaar gehandeld.
Met vriendelijke groeten,
Ledstores Team