PW

Ik was op zoek naar een vervangende inbouwlamp bij de voordeur. Op Ledpaneelgroothandel kreeg ik een duidelijk en overzichtelijk aanbod voor scherpe prijzen. Na bestelling kreeg ik het artikel... Ik was op zoek naar een vervangende inbouwlamp bij de voordeur. Op Ledpaneelgroothandel kreeg ik een duidelijk en overzichtelijk aanbod voor scherpe prijzen. Na bestelling kreeg ik het artikel keurig conform afspraak geleverd. De inbouw was gemakkelijk en goed door mij (particulier) te doen. Zeer tevreden dus!

Prima en snelle service

Lees beoordeling

Woensdag , 13 dec.2017 , hebben wij onze (website) bestelling met ordernummer 919368 d.d. 7 dec.2017, nog niet ontvangen.

Op basis van jullie streven om orders binnen 1 a 2 dagen te...

Op basis van jullie streven om orders binnen 1 a 2 dagen te leveren maakte wij ons zorgen of we wel met een serieus bedrijf te maken hebben niet opgelicht te zijn .
Om meer duidelijkheid te krijgen hebben we maandagmiddag rond 17.00 uur naar Ledpaneel gebeld met de vraag wanneer product geleverd zou worden .
Men vertelde ons dat het product niet voorradig was en minstens 1 week later geleverd zal worden.

Na onze mening is het wenselijk, indien een product niet voorradig en dus later geleverd gaat worden, klanten te informeren wanneer het product wel geleverd wordt.

Wij vinden het moeilijk om deze status een beoordeling te geven.

A. Van Doorn

Product nog niet gebruikt maar de levering was super snel.

Nemdes

De goederen zijn goed verpakt en compleet geleverd, ziet er netjes uit.

Andy Cruts

Snelle Levering en goede kwaliteit

Lees beoordeling

Snelle levering, alleen vind ik dat eerder de prijs excl.BTW er bij moet staan.

Snelle levering mooi licht

Ab Douhou