Jac bertrams

Afhandeling van bestelling is oke..

Soheil

Very bad, they send the wrong item and never reply alle email.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Dear Soheil,
Dear Soheil,
We're sorry to hear you've had a bad experience. Unfortunately i can't find any e-mails from you. Did you send it to the right e-mail adress? Could you please send it again to info@ledpanelengros.dk. We would like to help you to get the product you ordered.
Kind regards,
Suzan

WEBER

Lampen besteld, goed aangekomen, echter bestelling was niet volledig zelf moeten bellen om te horen dat betaalde artikelen backorder waren

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Weber,
Vervelend om te horen dat u niet goed geïnformeerd bent. Onze excuses hiervoor.
Hopelijk ontvangt u snel de ontbrekende lampen en bent u hier tevreden mee.
Alvast fijne...
Beste Weber,
Vervelend om te horen dat u niet goed geïnformeerd bent. Onze excuses hiervoor.
Hopelijk ontvangt u snel de ontbrekende lampen en bent u hier tevreden mee.
Alvast fijne feestdagen gewenst.
Vriendelijke groeten,
Suzan

T.E.D. Consultancy Dhr. T.van der Heul

Bij deze nieuwe bestelling was onbedoeld iets misgegaan , 6 van de 8 led panelen hadden de verkeerde lichtkleur .
maar prima service de volgende dag had ik de goede al in huis , ondanks de...
maar prima service de volgende dag had ik de goede al in huis , ondanks de barre weersomstandigheden .
terugsturen ging ook super met een retour etiket .
kortom prima service bij een vergissing.

E. Huis

Top bedrijf, kwalitatief top producten. Na de eerste bestelling binnen was heb ik gelijk nog een order geplaatst. De eerste bestelling de volgende dag in huis. De tweede staat al 2 dagen bij dpd... Top bedrijf, kwalitatief top producten. Na de eerste bestelling binnen was heb ik gelijk nog een order geplaatst. De eerste bestelling de volgende dag in huis. De tweede staat al 2 dagen bij dpd kennelijk maken pakket bezorgers zich niet druk. Dit ten koste van de verzender

Frank Van Acker

Via chatten extra info verkregen over aantal items - zeer snelle en relevante assistentie. Verzending snel en verzorgd

Jorian zirkzee

Goed. Alleen verzenden/bezorgen zo sneller moeten kunnen

M bentveld

Goede website snelle levering
Mooie spots

M bentveld

Goede website snelle levering
Mooie spots

Lees beoordeling

Levering was snel en prima.