Correcte service

Sadullah Sed

Mijn ervaring met ledpaneelgroothandel is positief. Snelle bezorging. Echter is er bij een bestelde product een barst, waar ik hopelijk ook snel bericht over zal krijgen.

Ger V

Duidelijke site, snelle levering

Naz

Super

Jacques

Zeer duidelijke site en prima produkten

Lees beoordeling

Zeer snelle levering, goede afwikkeling.

ma hall

De prijzen van de art. zijn zeer goedkoop, waar dan wel behoorlijke transportkosten tegenover staan.
Per saldo zijn de prijzen vergelijkbaar met andere leveranciers.
De service is echter...
Per saldo zijn de prijzen vergelijkbaar met andere leveranciers.
De service is echter geweldig.
Na een defecte zending te hebben ontvangen van de transporteur, direct gebeld en binnen een dag had ik een vervangend art in huis.

reinier

Snelle levering van de juiste spullen

Lees beoordeling

Materialen waren niet op voorraad, maar binnen een week toch geleverd en daarbij werd ik prima op de hoogte gehouden.