Stuurman

Lees beoordeling

Vlot besteld en geleverd.

Adriaan Verburg

bij het bestellen wordt er gezegd 1 week levertijd
als je betaalt hebt wordt het ineens 3 - 4 weken

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Adriaan,
Vervelend om te lezen dat uw bestelling zoveel vertraging heeft opgelopen.
Onze excuses hiervoor. Wij hopen snel de bestelling naar u te kunnen verzenden.
Met...
Beste Adriaan,
Vervelend om te lezen dat uw bestelling zoveel vertraging heeft opgelopen.
Onze excuses hiervoor. Wij hopen snel de bestelling naar u te kunnen verzenden.
Met vriendelijke groeten,
Suzan

Rik Bakker

Zee snelle levering en super qualiteit

Nico van Wijk

De webshop is overzichtelijk, helaas is het niet mogelijk om 1 paneel te bestellen

Ben

Prima, en snelle levering

Lees beoordeling

Bij het bestellen ging er iets mis met het betalen via iDeal, waardoor de bestelling niet compleet was. Na een dag heb ik daarover gechat en werd mij een link gestuurd waardoor ik alsnog kon betalen... Bij het bestellen ging er iets mis met het betalen via iDeal, waardoor de bestelling niet compleet was. Na een dag heb ik daarover gechat en werd mij een link gestuurd waardoor ik alsnog kon betalen en de bestelling verder prima werd afgehandeld.

Lees beoordeling

Betselling op tijd, helaas 1 deel in backorder (kan gebeuren) goed ingepakt, geen beschrijving maar duidelijk (besteld: 2 panelen 30x60 en RGBww 120x 30).

Bestelling armaturen werd goed uitgevoerd;
De voorop gestelde levertijden werden echter niet gehaald door gebrek aan stock.
Er is wel corrrect een goed alternatief geboden dat snel...
Bestelling armaturen werd goed uitgevoerd;
Er is wel corrrect een goed alternatief geboden dat snel leverbaar was.

Rob Janssen

Snelle levering,