Mv

Snelle levering. Kwaliteit boven verwachting (mi light)

Beste Mervin,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

BST

Precies zoals beloofd

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

Hans van Dijk

Op zich heel tevreden over de website en het bestel gemak. Echter was de kreet voor 23:59 uur besteld de volgende dag thuis niet uitgekomen. Mijn bestelling werd 2 dagen later bezorgt wat ik jammer... Op zich heel tevreden over de website en het bestel gemak. Echter was de kreet voor 23:59 uur besteld de volgende dag thuis niet uitgekomen. Mijn bestelling werd 2 dagen later bezorgt wat ik jammer vond. Maar verder prima tevreden.

Marianne

Perfect

Marcel Aerts

Probleem met levering na 10 dagen nog steeds niet ontvangen

Beste Marcel,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft hierover contact met u via de mail opgenomen.

Midtex holding

Zit al ruim een week op spullen te wachten, dus kan niet beoordelen

Beste Johan,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses.
Beste Johan,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses.
Uw order was op tijd verzonden helaas is er een vertraging bij de bezorger waardoor het afleveren langer duurt. Onze Sales & Support afdeling heeft met u contact opgenomen en het uitgelegd zoals een oplossing aangeboden.

Ternova

Makelaar

Leveren de goede spullen die je besteld hebt

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!

Schoonheidssalon L

Super ledpaneel