Korrekt en op tijd geleverd

Fred Peek

Zeer goed en netjes

P. Hummel

Prima produkt geleverdbinnen een dag. Ook de afhandeling van de retourzending van een onjuiste bestelling verdient alle lof.

Goed tot zeer goed

Lees beoordeling

Kwaliteit en uiterst snelle bezorging ++

M.VAN DER HORST

SNELLE EN GOEDE LEVERING

Eugene Jacques

Excellent service with accurate description of product and efficient delivery.

Lees beoordeling

Zeer te voeden over de snelle levering en service!

Sonja

Wij hebben een 30x30 ledpaneel RBGWW besteld en zijn heel tevreden over dit product. Prima bestuurbaar met zowel afstandsbediening en het controlepaneeltje voor aan de muur. Mooie kleuren, varierend... Wij hebben een 30x30 ledpaneel RBGWW besteld en zijn heel tevreden over dit product. Prima bestuurbaar met zowel afstandsbediening en het controlepaneeltje voor aan de muur. Mooie kleuren, varierend van ambilight tot een felle kleur, goed werklicht (wit) met de sterkte van daglicht. Daarnaast ook warm wit. En dat alles ook nog prima te dimmen.

Het enige nadeel van het ledpaneel was de 24 volt adapter met een VASTE stekker er aan. Nou niet zo handig aan te sluiten op de centraaldoos, en past ook niet in de opbouwlijst. Ik heb dus een extra gat in het plafond gemaakt om deze stekker kwijt te raken, maar ik vraag me af hoe dit met bijvoorbeeld bij een betonnen plafond zou moeten.....
Daarnaast zou er een mooiere oplossing gevonden kunnen worden voor de vier schroefjes waarmee de opbouwlijst gemonteerd wordt. Deze zitten in het zicht aan de buitenkant.
Bij het monteren heb ik de led-controller opgeblazen. Lees de gebruiksaanwijzing PER PRODUCT als je meerdere producten bestelt, er kunnen kleine verschillen zitten tussen de diverse producten! Ik heb deze led-controler op een de webshop van een andere leverancier bij moeten bestellen. Dat vindt ik ook een minpunt. Had hem wel binnen 2 dagen in huis.
Het geheel is verder heel makkelijk op te bouwen en aan te sluiten. We hebben mooi sfeerlicht en prima werklicht in onze open keuken dat ook vanuit de woonkamer te bedienen is.

Correcte service, prima prijs/kwaliteit