Prima Service, snelle levering

Ben

Prima spotjes (mi-light) en panelen met veel mogelijkheden. Goede en snelle levering!

Geert van Uffelen

Product van erg goede kwaliteit. 60x60 rgbww led paneel. Snel geleverd. Helaas geen batterijen bijgevoegd.

Peter klijn

Net bedrijf houdt zich aan de afspraken . Snelle levering

JT

Mooie, uitgebreide keuze. Goedkoop. Correcte levering.

Lees beoordeling

Goed, ook aan de telefoon toen ik belde met vraag

Levering ok
LED panel zeer goed

Lees beoordeling

Panelen waren goed verpakt. Buizen konden los schuiven in de doos, maar geen schade. Ik was onder de indruk dat de led buizen (tl-d) drop-in waren voor mijn armaturen, maar helaas moest ik mijn... Panelen waren goed verpakt. Buizen konden los schuiven in de doos, maar geen schade. Ik was onder de indruk dat de led buizen (tl-d) drop-in waren voor mijn armaturen, maar helaas moest ik mijn armaturen ombouwen. Omdat het huur was vond ik dit lastig en had ik graag duidelijker info van tevoren gehad. Panelen geven extreem homogeen licht. Exact wat ik zocht.

Snelle correcte levering