Snel en correct

Super

Lees beoordeling

Er wordt direct de volgende dag geleverd in mijn geval krijg ik nog een levering wanneer deze geleverd kan worden daar van wordt je ook van op de hoogte gebracht indien er niet op voorraad de... Er wordt direct de volgende dag geleverd in mijn geval krijg ik nog een levering wanneer deze geleverd kan worden daar van wordt je ook van op de hoogte gebracht indien er niet op voorraad de levering kan plaats vinden

Geert

Goede producten tegen goede prijs

Lees beoordeling

Goede en vlotte levering heb al meer besteld ik ben zeer tevreden

Martin Anink

Prima en snel geregeld

handelsonderneming van der heijden

Super snel levering top

Wessel van Duijn

Ik bestelde een lamp en die kwam optijd aan en doet het goed. Verzendkosten waren wel een beetje aan de dure kant. De btw kwam ook nog later bij de prijs maar voor de rest was het allemaal goed.

Lees beoordeling

Makkelijke website en snelle levering

Snel & correct