Duidelijke website scherpe prijzen en snelle correcte levering.

Lees beoordeling

G.Aarts BouwAdvies ( Giel Aarts )

Bestelling correct afgehandeld en verder geen problemen.

Beek auto,s

Perfecte service! Vandaag besteld en morgen in huis.

Niels Koster

Goede en snelle levering. Goed ingepakt en mooi product. Ik zou dit aan iedereen aanbevelen.

Luc

Perfecte levering.

B. Kerkhoff

Overzichtelijke site en nette prijzen en vervolgens een keurige snelle levering.

Lees beoordeling

Ledpanelen waren perfect , alleen enige wat ik miste was een handleiding hoe je moet ophangen

Lees beoordeling

Prima ondersteuning bij vragen en snelle levering van goede producten.

t. van Sprang

Super platen, veel licht mooi afgewerkt.

Maarten Bruil

Ledpaneelgroothandel is zeer snel in de levering. Ik had net voor 17:00 uu r besteld en kreeg de volgende dag voor 12:00 al geleverd. Zeer tevreden dus.
De kwaliteit van de panelen is prima....
De kwaliteit van de panelen is prima. Wel vond ik het jammer dat het per twee stuks moest en ik niet 1 kon afnemen.