Koen Van Crombruggen

Extreem snelle levering van artikelen in voorraad. Producten die niet op stock zijn nemen iets meer tijd in beslag, wat normaal is en mogelijks van hun leverancier afhangt. Maar hetgeen op voorraad... Extreem snelle levering van artikelen in voorraad. Producten die niet op stock zijn nemen iets meer tijd in beslag, wat normaal is en mogelijks van hun leverancier afhangt. Maar hetgeen op voorraad is wordt wel afzonderlijk en dus al eerder verzonden zonder te moeten wachten op de backorders. Goed verpakt en zonder schade afgeleverd.

Snelle levering, goed verpakt

Lees beoordeling

Snelle levering. Beschermfolie laad wel lastig los van de platen.

Zubair

Top bedrijf!
Ik ben zeer tevreden

Lees beoordeling

Middelmatige artikelen met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Floris

Goede service, en aan de telefoon wordt je correct en snel geholpen

IJsselsbouw

Overzichtelijke Site, Snelle levering

BenV

Moeizame website. Liep vast tijdens bestelling/betaling. Na telefonisch overleg alles opnieuw ingevoerd. Daarna alles snel en goed geregeld, verzonden en ontvangen maar... nu word ik al dagen met... Moeizame website. Liep vast tijdens bestelling/betaling. Na telefonisch overleg alles opnieuw ingevoerd. Daarna alles snel en goed geregeld, verzonden en ontvangen maar... nu word ik al dagen met mail 'achtervolgd' door de niet afgesloten eerste bestelling. Of ik die alsnog maar wil betalen zodat 'ie uitgeleverd kan worden. Maar alles ís al betaald en geleverd. Kortom: moeizame website!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Ben,
Vervelend dat dit moeizaam is verlopen. Ik de niet goed afgesloten order voor u geannuleerd zodat u hier geen last meer van heeft. Dat is inderdaad nogal irritant.
Hopelijk bent...
Beste Ben,
Hopelijk bent u wel blij met uw producten,
Vriendelijke Groeten,
Ledstores Team

D.J. van Straalen

Niet precies geleverd wat ik besteld had. Fout op de website. Erg slordig !!!!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste D.J.,
Als het goed is hebben wij al telefonisch contact met u opgenomen en is het probleem reeds opgelost.
Vriendelijke Groeten,
Ledstores Team