Duidelijke webwinkel, snelle levering

Erwin

Snelle levering.
Goede kwaliteit, gunstige prijsverhouding.
Nazorg goed bij eventuele vragen achteraf.

Lees beoordeling

Duidelijke website, vanaf het plaatsen van de bestelling tot aan de levering word je als klant goed op de hoogte gehouden over de status van de levering.

S. Rensburg

Prima website & snelle levering

Lees beoordeling

Directe levering. Goed product. lage prijs!

Snelle levering, goed produkt

Bruno

Snelle en vlotte levering.
Geen overbodige rompslomp tijdens de bestelling.

Lees beoordeling

Prima sevice, prima led lampen

J. Bos

De folie op de LED panelen was er erg moeilijk af te halen en ik moest de restanten er met terpentine afhalen.
Erg irritant

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste J. Bos,
Beste J. Bos,
Bedankt voor uw feedback. Dat is inderdaad erg irritant en komt niet vaak voor. Wij hopen dat het uiteindelijk goed gekomen is. Mocht dit niet zo zijn dan kunt u ons altijd bellen of mailen om naar een oplossing te zoeken.
Vriendelijke groeten,
Ledstores

Edwin

Super nette en mooie spullen tegen nette prijs. Service ook prima. Kortom, prettig zaken doen.
Alleen jammer dat hun transporteur er een zooitje van maakt.