Snel geleverd, materialen mooi verpakt!

Abne

Snel, betaalbaar en goed. Zeer goede omruilservice voor de led tl-buizen, super en snel!

TukTukfabriek.nl

Mooie ledpanelen , netjes verpakt en snel ontvangen

Benny D'haeseleer

Snelle levering en goede dienstverlening ook door de klantendienst.

Lees beoordeling

Duidelijke website, vlotte afhandeling en bezorging

Hermans Deborah

Alles was perfect en geweldig materiaal

Zeer goed en zeer snel!

Lees beoordeling

Zeer hulpvaardig, snelle reactie, ruim assortiment, goede prijs
De werking moet ik nog bekijken, de lampen zijn nog niet geïnstalleerd.

Dirk

Ledspots snel en correct geleverd.

Apoltunes

Ik ben bijzonder tevreden over de service en de snelle bezorging van mijn bestelling. Verder kon ik mijn bestelling tot 2 keer toe omruilen.
Ik werd keurig geholpen, zowel aan de telefoon als...
Ik werd keurig geholpen, zowel aan de telefoon als aan de balie.