Carel Hassink

AAA+++ reseller, quick dispatch, good value for money, recommended

Zeer tevreden!

Fred

Eenvoudig bestellen en correcte snelle levering, product boven verwachting degelijke lamp

Rick

Spotje,armaturen en aansluitingen gekocht. Vrijdag voor 5uur besteld, maar pas maandag in huis, ookal stond der voor 5uur besteld volgende dag in huis. De spotjes zijn in vergelijk met andere... Spotje,armaturen en aansluitingen gekocht. Vrijdag voor 5uur besteld, maar pas maandag in huis, ookal stond der voor 5uur besteld volgende dag in huis. De spotjes zijn in vergelijk met andere spotjes lastig in de armatuur te krijgen. Verder alles prima

Lees beoordeling

Goede service en hoge kwaliteit van hun producten. Ik raad ze aan . :-)

RdR

Snelle en correcte levering.

Ron

Prima groothandel snelle levering top.

Lenie van Heck-van Elk

Prettige website, uitvoerige beschrijving van de artikelen.
Binnen de beloofde tijd geleverd en.goed verpakt dus wij zijn zeer tevreden met dit bedrijf!
We hebben het al aan diverse...
Prettige website, uitvoerige beschrijving van de artikelen.
We hebben het al aan diverse mensen doorgegeven die bij ons op mijn verjaardag waren, want als je
tevreden bent praat je daar over. Voortaan komen onze lampen van Ledpaneelgroothandel! Complimenten!

Prima producten

Lees beoordeling

Scherpe prijs en een snelle levering.