Lees beoordeling

Snelle levering, prima producten. Panelen zijn eenvoudig te installeren

Tom

Snel geleverd. Kwalitatief goede GU10 spotjes voor een paar euro!

Lees beoordeling

Geweldige koop en vooral snel geleverd.

Correcte prijs, snelle levering

Jan

Hoge prijs/kwaliteit, vrij uniek op de particuliere markt. Retour is helaas zelf te betalen, ondanks dat er verzendingskosten standaard worden aangerekend. De ledpanelen zijn ook niet per stuk te... Hoge prijs/kwaliteit, vrij uniek op de particuliere markt. Retour is helaas zelf te betalen, ondanks dat er verzendingskosten standaard worden aangerekend. De ledpanelen zijn ook niet per stuk te krijgen.

Lees beoordeling

helaas eerste bestelling verkeerd geleverd maar snel opgelost

Machiel

Dimbare ledpanelen besteld met alles wat erbij besteld kon worden. Blijkt dat een dimmer apart besteld moet worden, stond niet in de optielijst. Klantenservice vond het logisch dat een dimmer los... Dimbare ledpanelen besteld met alles wat erbij besteld kon worden. Blijkt dat een dimmer apart besteld moet worden, stond niet in de optielijst. Klantenservice vond het logisch dat een dimmer los erbij besteld moest worden en ik was niet erg snugger blijkbaar... wel vond hij het apart dat de dimmer niet in de optielijst bij de panelen stond maar alsnog was het dom van mij dat ik er niet aan gedacht had een dimmer los erbij te bestellen... beetje onbeschofte behandeling en dus met een negatief gevoel is gesprek beëindigd. Daarnaast kreeg ik op mijn mobiel een prijs van 30 per paneel te zien en op de pc 43 per paneel?

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Beste,
Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat u een negatief gevoel had bij ons gesprek, onze excuses hiervoor. Het is inderdaad niet handig dat deze niet staat aangegeven als opties bij de site en zeker niet dom van u. Wij streven erna de beste service te verstrekken aan de klant.
Ik hoop dat u wel blij bent met uw producten,
Vriendelijke Groeten Suzan

Snel geleverd, mooie kwaliteit LED

Spaarweb.eu

Leuk bedrijf scherpe prijs mooie service