With

Correct geleverd en alles naar wens verlopen

Willem

Betrouwbaar. Snelle levering

Velders

Good

Martijn

Zeer snelle levering, goed product voor een goede prijs

Tom Thonissen

Teleurstellend

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Tom,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, dat u teleurgesteld bent - waarvoor onze excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft u via de mail een...
Beste Tom,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, dat u teleurgesteld bent - waarvoor onze excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft u via de mail een oplossing aangeboden.

Frits Mehrtens Consultancy BV

Dion de Bakker

Wry good

Kristen

Snelle levering en makkelijk advies te vragen via de site. Advies via de mail was goed en duidelijk. Op basis daarvan aanschaf gedaan.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Kristen,
Hartelijk dank voor de geweldige feedback!
Leuk dat onze service en website u bevalt.

Stomerij Wassalon Buitenveldert

Topbedrijf