A. Blesting

Prima website

Lees beoordeling

Goed advies, vriendelijk aan de telefoon. Mooie panelen.

wim

Goede ledpanelen en snelle levering!

Original Media

Overzichtelijke website, faire prijzen, goede e-mailcommunicatie van de bestelling status en snelle levering.
Uitstekend dus!

Lees beoordeling

Over het product ben ik zeer tevreden.
Over het product ben ik zeer tevreden.
De bezorging van het product liet even op zich wachten ( bijna 2weken) wat ik lang vond. De website vermeldt hierover 5 werkdagen. Tussentijds bericht hoe het product mij beviel terwijl het product nog niet was ontvangen.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste J,
Beste J,
Bedankt voor uw review! Vervelend om te horen dat de levering zo lang heeft geduurd. Ik zie uw bestelde producten tijdelijk niet op voorraad waren wat uiteraard onze fout is. Helaas is dit een uitzondering geweest op de regel. Jammer dat dit u is overkomen en wij streven erna onze voorraad altijd up-to-date te hebben.
Fijn dat u zeer tevreden bent over het product!
Vriendelijke groeten,
Ledstores

Lees beoordeling

Snelle levering en heldere uitleg. Nu twee panelen die niet functioneren maar er kwam direct reactie op klacht. Gaat goed komen denk ik.

Bart Van den Eynden

Prima service.

Holding v schijndel's confectie Bv

We hebben een zeer snelle levering gehad.
we hadden de pech dat er een kapotte lamp bij was.
hierover gebelt en ze hebben meteen een nieuwe toe gestuurd.
onze complimenten

Nippon Trading BV

In 1e instantie werden de drivers vergeten mee te sturen. Na een kort telefoontje werden deze nagestuurd. Perfecte service.

Goede zaak snelle levering