Snelle en correcte levering.

Lees beoordeling

Zeer snel geleverd en uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Spooren Pat

Goede service!!!

Jochem

Goed, snelle levering

Ed M

Wij hebben 4 kleine led downlighters besteld. De volgende dag zijn ze, als beloofd, geleverd.
Netjes verpakt en alles werkt naar volle tevredenheid. De prijs is ook netjes, ook al zijn de verzendkosten hoog.

Siebren

Gevonden met google, goed assortiment, goede prijzen en wat later bleek : snelle levering. Panelen zijn super goed.

Lees beoordeling

Volledig conform afspraak. Prachtig.

A Desmedt

Goede en snelle levering

Bart Van Iseghem

We zijn tevreden over onze led panelen, de prijs, de kwaliteit en de levering was snel en correct

Hans

Zeer prettige produkten en snelle levering.