Gemakkelijk besteld en bezorgd.

Rob Martens

Gemakkelijk besteld en bezeorgd

Cees Van Schie

Ik ben zeer ontevreden over afgelopen levering. De 100 lampen 5 watt waren verpakt in witte doosjes zonder afbeelding en tekst. Op de voet van de lampen staan geen kenmerken zoals wattage, 2700 K en... Ik ben zeer ontevreden over afgelopen levering. De 100 lampen 5 watt waren verpakt in witte doosjes zonder afbeelding en tekst. Op de voet van de lampen staan geen kenmerken zoals wattage, 2700 K en AC 230V. Ook het CE kemerk ontbreekt. Dit is bepaald niet proffesioneel. Tevens bleek de 3 Watt lamp niet te leveren en daar moest ik zelf achter zien te komen door telefonisch contact op te nemen. Uw firma is trouwens telefonisch slecht te bereiken. De voorgaande leveringen waren prima. Neem even contact met mij op.

A. heinen

Goed en overzichtelijk
en levering ook netjes op tijd

Dus ben er wel tevreden over

Lees beoordeling

Meer dan tevreden. De bestelling was de volgende dag bij ons op de zaak.

Piet

Ben tevreden over de service en bezorging

Lees beoordeling

Goed product, prima service en snelle levering. Wel had de handleiding iets uitgebreider gemogen.

Arnaud

Product komt overeen met omschrijving. Nette levering, en op tijd.

Snelle service.

Peter

Beste Ledpaneelgroothandel,

Ik ben zeer tevreden over jullie afhandeling en service.
Beste Ledpaneelgroothandel,

Ik ben zeer tevreden over jullie afhandeling en service.
Ik had abusievelijk vermeld dat ik i.p.v. 2 maar 1 frame had ontvangen maar bij montage kwam ik er achter dat het toch 2 frames waren.Dit heb ik terug gemeld bij jullie en de bode neemt het pakket weer retour.
Mijn excuses voor de verkeerde inschatting en dank voor de goede levering en ik zal jullie zeker aanbevelen aan mijn vrienden en kennissen.
P.Nijsen