Berry Otten

Via Google bij uw terecht gekomen, en heel makkelijk contact kunnen maken via de chat functie op uw website.
Ik stuurde een foto mee van de benodigde lampen en had binnen no time antwoord. De volgende dag kwamen de lampen (die je overigens per 2 moeten kopen?) binnen, helaas werkte deze niet omdat het dus niet de juiste lamp bleek te zijn. Terug naar de website waar ik opnieuw snel contact had met uw medewerker, echter was deze dit keer niet erg vriendelijk en nogal kort en bot. Ik heb de lampen dan ook teruggestuurd, en wil graag mijn geld terug. Toch 2 sterren door de snelle leveringen en de snelle manier kan contact maken.

M. Hoekstra

Super snelle levering en netjes verpakt.
Top!

Victor

Er was een fout opgetreden, had warmwitte LED besteld, maar kreeg echter blauwwitte. Per email klacht ingediend, werd niet op gereageerd. Vier dagen later gebeld, mail bleek in spam te zitten. Werd... Er was een fout opgetreden, had warmwitte LED besteld, maar kreeg echter blauwwitte. Per email klacht ingediend, werd niet op gereageerd. Vier dagen later gebeld, mail bleek in spam te zitten. Werd toen gelijk adequaat gereageerd, zelfde dag nog werden er nieuwe verstuurd.

Wim Muelink

Snelle en goede service prachtig mooi rustig licht mooi een goede aankoop

Lees beoordeling

Een dag na bestelling een telefoontje van een medewerker van Ledpaneelgroothandel gekregen met de mededeling dat het artikel niet meer voorradig was, maar binnen enkele dagen weer aangevuld zou... Een dag na bestelling een telefoontje van een medewerker van Ledpaneelgroothandel gekregen met de mededeling dat het artikel niet meer voorradig was, maar binnen enkele dagen weer aangevuld zou zijn. Ik ben nu in afwachting van de afhandeling, maar ben tot nu toe keurig behandeld.

Goede service

FIPIT b.v.

Goed product. Aansluiten en werken. Snelle levering. Goede verpakking.

Lees beoordeling

Wij hebben ledpanelen besteld en er werd nog nagebeld of we wel het juiste opbouwframe hadden ingevoerd en het bleek dat wij het verkeerde artikel besteld hadden. dus dit kon nog gecorrigeerd... Wij hebben ledpanelen besteld en er werd nog nagebeld of we wel het juiste opbouwframe hadden ingevoerd en het bleek dat wij het verkeerde artikel besteld hadden. dus dit kon nog gecorrigeerd worden voor verzending. helemaal top.

Snelle levering.
Goeie beschrijving en makkelijk te installeren.

Lees beoordeling

In verhouding met andere led aanbieders geven jullie lang garantie. Dus hoop dat ze het ook lang doen want mijn ervaring met andere led producten is dat ze meestal nog geen jaar meegaan.