hans

Prima producten voor een zeer schappelijke prijs. Supersnelle verzending een goede communicatie. Een aanrader!!

luka

Goede en snelle service , ik ga van het bestelde nog enkel bijbestellen

Eric Leenhouwers

Zeer tevreden! Behulpzaam en geduldig, via de mail en aan de telefoon! Geweldig!

Lees beoordeling

Snelle levering, goed product!

Goed,correct

Pro Workz

Producten en kennis in bij dit bedrijft ligt goed, maar als je e vraagt om technisch hulp betreft aangemaakt account of zending krijg je meteen het gevoel het maar elders uit te zoeken. Helaas!!... Producten en kennis in bij dit bedrijft ligt goed, maar als je e vraagt om technisch hulp betreft aangemaakt account of zending krijg je meteen het gevoel het maar elders uit te zoeken. Helaas!!

En wat er ook niet was gebeurd bij mijn eerste bestelling dat ik er zelf achteraan moest gaan waar mijn product bleef. Waarschijnlijk was de voorraad op de website niet actueel en vernam ik niets van hun dat het product later verstuurd zou worden. Dus vandaag besteld morgen in huis heb ik helaas niet kunnen ervaren....

Maar ik ga nog een poging doen om te bestellen, kijken hoe het dan verloopt.

Lees beoordeling

We hebben hier voor de eerste keer led verlichting besteld. Goede en duidelijke site. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Dit zal niet de laatste keer zijn dat we... We hebben hier voor de eerste keer led verlichting besteld. Goede en duidelijke site. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Dit zal niet de laatste keer zijn dat we daar wat bestellen.

Ger

Snel geleverd goed afgewerkt egaal licht

Jan

Ik had ledpanelen bestelt en die waren prachtig. En alles goed verzonden. Heel tevreden.