Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Wim Docter

Super, 100% voor elkaar

Mimosa

Afgelopen dinsdag 12 september 2017 zijn bij mij 4 Led panelen gebracht. Betreft factuurnummer 910275.
Bij het plaatsen vandaag (zondag 17 september 2017) blijkt het volgende:
Er zijn 2...
Bij het plaatsen vandaag (zondag 17 september 2017) blijkt het volgende:
Er zijn 2 panelen 60x60 helder wit 4000K en 2 panelen 60x60 warm wit 3000K geleverd.
1 paneel helder wit 4000K werkt niet.
Ingevolge de opdracht heb ik 4 LED panelen 60x60 helder wit 4000K 40W PRO HIGH LUMEN besteld.
Ik ben over het bovenstaande zeer teleurgesteld.

HOE GAAT U DIT OPLOSSEN?

Lees beoordeling

Snelle levering , duidelijke site kwalijk led panels nog niet bekend

Prima service + levering

Lees beoordeling

Prijs kwaliteit verhouding is erg gunstig. Goede spullen voor scherpe prijs. En snel geleverd.

Hage van der boon

Alles correct uitgevoerd

Hassan Boulahoual

Goede ervaring wat betreft :zending,optijd,de lampen alles naar wens .Enkel een verleng snoer was gebroken gleverd dat is jammer.

Lees beoordeling

Goede beschrijving op de website, Snelle levering, Goede ondersteuning.