George Wakilah

Uitstekende led lamp

maikel

Website is oke.
transporteur maakt er zooitje van ( zeggen dat adres niet klopt of ze leveren dag erna )

Werner

Prachtige producten en snelle levering. Top.

Lees beoordeling

De dozen zijn geleverd nu nog uit pakken en kijken hoe het staat

Snel geleverd

Stefan Vanacoleyen

Online kopen is rekenen op vertrouwen. LedPaneelGroothandel heeft mijn vertrouwen gewonnen. Correcte afhandeling, gebruiksvriendelijke website. Duidelijk uitleg. Aangenaam om op deze website te... Online kopen is rekenen op vertrouwen. LedPaneelGroothandel heeft mijn vertrouwen gewonnen. Correcte afhandeling, gebruiksvriendelijke website. Duidelijk uitleg. Aangenaam om op deze website te vertoeven.

Linda

Levering en materialen in prima staat en zeer goed van kwaliteit. Op de site vond ik het wel niet makkelijk om te beslissen of ik extra onderdelen nodig had, maar dat zal te maken hebben met... Levering en materialen in prima staat en zeer goed van kwaliteit. Op de site vond ik het wel niet makkelijk om te beslissen of ik extra onderdelen nodig had, maar dat zal te maken hebben met ervaring.

Netjes en snel afgehandeld

Lees beoordeling

Op zoek naar Led verlichting vond ik vrij snel hetgeen ik zocht op ledpaneelgroothandel. De bestelling, verzending en betaling is gladjes verlopen.

Lees beoordeling

Mijn ervaring is zeer goed, alleen de mobiele website heb ik als incompleet ervaren. Als particulier kun je cia de mobiele website niet bestellen(de knop particulier/zakelijke mist)