Shabbse

Very good and fast delivery

Anne

Ledpaneelgroothandel is een servicegericht bedrijf.
Vragen kun je via een chatbericht stellen of anders telefonisch.
Ook over een retourzending doen ze niet moeilijk.
Prima...
Ledpaneelgroothandel is een servicegericht bedrijf.
Vragen kun je via een chatbericht stellen of anders telefonisch.
Ook over een retourzending doen ze niet moeilijk.
Prima bedrijf!

Van Damme Didier

Alles perfect verlopen en goed toegekomen

Super onduidelijk wat nu welke kleur plaat is
Platen van de dimmers af Wederom geen pakbon 2 paletten samengevoegd en geen credit van 1x verzendkosten ontvangen wel 2x betaald
Super onduidelijk wat nu welke kleur plaat is
Platen van de dimmers af
Alles los in de doos gegegooid

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling.
Als wij constateren dat er 2 bestellingen gecombineerd kunnen worden, en daarmee de verzendkosten gereduceerd kunnen worden, dan doen wij dat graag. De verzendkosten zijn uiteraard gecrediteerd.
Wij gaan overigens netjes om met onze producten en pakken deze met zorg in. Ik hoop dus dat u de term "gegooid" figuurlijk bedoeld :)
Overigens staat er een label op de binnenverpakking + op de paneel zelf. U kunt hier de kleurttemperatuur lezen 3000k is warm wit, 4000k is helder wit.
Als er ook nog een groene tekstje staat, dan is dit een paneel met meer lichtopbrengst.

Lees beoordeling

Klantvriendelijk. Probleem met levering werd snel opgelost.

Gezinus Woering

Wordt snel geleverd.

Wim

Ik heb 4 tl buizen 60 watt . vervangen door een 60 x 60 paneel 40 watt. Lijkt even veel licht te geven. Ben zeer tevreden met me aankoop ! Ook de levering de volgende dag perfect. Volgende keer... Ik heb 4 tl buizen 60 watt . vervangen door een 60 x 60 paneel 40 watt. Lijkt even veel licht te geven. Ben zeer tevreden met me aankoop ! Ook de levering de volgende dag perfect. Volgende keer bestel ik wel the ophang set er bij zonder is het niet eenvoudig het paneel op the hangen.

geeraard

Prijs/kwaliteit zeer goed, snelle levering

roy

Levering was snel en correct.
Spot armaturen zagen er netjes uit.
Monteren ging lekker snel

Marco Spinellis

Goede site en goede levering toen er iets mis ging werd dit duidelijk uitgelegde en perfect afgehandeld. Toen ik de order geplaatst had, wilde ik de leverdatum wijzigen, telefonisch contact gehad,... Goede site en goede levering toen er iets mis ging werd dit duidelijk uitgelegde en perfect afgehandeld. Toen ik de order geplaatst had, wilde ik de leverdatum wijzigen, telefonisch contact gehad, daarna perfect geregeld