hugo

Het heeft lang geduurd ± 4 weken voor het geleverd werd. Daar wij op verlof waren lag het op de veilige plaats, maar ik weet niet wanneer het geleverd werd.

Beste Hugo,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Beste Hugo,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor de vertraagde levering, de reden hiervoor zijn een backorder (producten die niet op voorraad waren). Inmiddels is uw order afgeleverd.
Mocht u verder nog vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op.

schilderatelier

Prima! Heldere uitleg aan de telefoon en correcte levering.

Tovenaarke

Top, goeie levering en compleet. Het gewenste resultaat!

Beste Kurt,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

Effe NIEKs

De levering was correct en snel geleverd! Met plezier zaken met ze gedaan. 👌

SMA

Ik geef het 4 sterren

MeebergMontage

Engel Kromhout van der Meer

Grote keuze en goede voorlichting!

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw leuk feedback!

Auf den Kamp

Heel goed

Schopper

Mooie producten en uitstekende service

Smulders

Goede snelle service.
Heel tevreden met de aankoop

Beste Frank,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!